Çarşamba, Kasım 26, 2008

Twitter'a kızdım, hasta oldum, müzik değiştirdim...

Bugün "Tuça sizi Twitter'dan izliyor" diye bir mail alınca hatırladım Twitter diye bir şeyin varlığını. Bir gireyim de şu hesabımı kapatayım dedim. Kullanıcı adımı hatırlayamadım. Sonra, neyse buldum, nerden sileceğimi öğrendim derken, tıkladım hesabımı kapat tuşuna, Twitter bana ne desin! Neymiş efendim twitter'a bir şey oluyormuş da bu özellik bir süreliğine kapatılmış. Hayvanlık, danalık, terbiyesizlik bu!

Neyse, esas konu bundan ayrı aslında. Çok az zamanım kaldığı için biraz canım sıkılıyor uydurmasyon kısa filmimin çekimlerine. Aradığım oyuncular liseli gençlik olduğu için telefonda konuşamıyoruz, mesaj atmam gerekiyor filan...

Bir de bunların üzerine hasta oldum cumartesi günü. Yani daha doğrusu hastalıkla sağlıklı olmak arasında gidip geliyorum. Savaşıyor vücudum maşallah ama o sırada olan kafama oluyor. Baş ağrılarım dinmiyor, ateşim hep belli bir seviyede dolanıyor (sanki).

Durumlar böyle olunca ben de ne yapayım, acıların müziği, blues dinlemeye başladım. Birkaç haftadır resmen ellerim kaşınıyordu zaten, şu itunes'a gireyim de biraz şarkı satın alayım diye!!! Öyle yani, aldım, devamlı mızıka çalıyormuşçasına dolaşıyorum ortalıkta :)) kıh kıh

1 yorum:

Cigdem dedi ki...

ehe blues diince, oli brown'ın black betty'sini çok sevdim ben :D bi de north mississippi allstars ve mofro dinle de keyfin yerine gelsin acıcık :)