Cuma, Kasım 14, 2008

Howard TV

Şöyle diyelim ki bir şekilde, Howard Stern TV izledim. AC/DC'yle ilgili bir şeyler bakınıyordum ve Angus'la Brian'ın konuk olduğu bir programa denk geldim. Daha önce bir Stern talk-show'u dinlememiş olduğu için utanmalı mıyım bilmiyorum ama adamı ilk görüşümdü bu ve programdan,

tiksindim...

Amerika'nın en pahalı radyo insanı olması ya da tarihin en önemli radyocuları arasında olması, programın rezalet olması gerçeğini değiştirmiyor ne yazıkki. O yardımcısı zenci kadının araya girmeye çalışıp beceremeyip nohaha diye kahkalar atışı, herkesin üst üste manyak gibi konuşması, Stern'ün konuklarını tokatlayan hızla konuları değiştirmesi, sansürsüz olacağız diye durup dururken günde kaç kere zitişiyorsun diye aptal sorular sorması... Bu zekice ya da dinamik filan değil, bariz boktan programcılık. Çok ünlü olduğu için kimse bir şey diyemiyor olabilir, fanatikleri filan da olabilir ama, benim izlediğim kadarıyla rezalet bir program sunuyor...

Bu neyi değiştirir, bundan size ne ya da ben niye yaziyorum buraya hiçbir fikrim yok :D

Hiç yorum yok: