Salı, Kasım 25, 2008

AVID kullandım!!!

Hafta sonu çekimleri beklediğimden daha az hummalı geçti. Cuma akşam 9'da oyuncumuzun satışı üzerine bütün hikayeyi (!) değiştirmek zorunda kaldık. Ertesi gün de hemen çekimlere geçmek zorunda olduğumuz için biraz sıkıştı tabii her şey. Dün kaseti bilgisayara aktardık ve senaryoyu yazacak insan da belirttiğimiz fikre sadık kalıp onu netleştirmek yerine, havalı birkaç numara yapmaya çalıştığı için, bir sürü bağlantısız parça geçti elimize. Bakalım kurgunun sonucunda nasıl bir şey çıkacak ortaya...

Dün hard-disk'e aktarma işlemlerini AVID'le yaptım. Okulun bir AVID Work Station'ı var (böyle mi deniyor bilmiyorum :D) Daha önce sadece 1 tam gün, aptal bir tutorial izlemiştim, ama basit anlamda bir şeyler yapılabiliyormuş bu kadar bilgiyle de... Bilgisayara geçirdikten sonra, kendimize kopyalamak için biraz beklemek zorunda kalınca, ben de küçük bir örnek kurgulamaya çalıştım, yani AVID kullandııım!! :D kıh kıh.


Amaan, bu Blogger video şeyi, 16:9 gösteremedi, uğraşamayacağım şimdi, ama anladınız siz normalde nasıl göründüğünü :D

Bu sahne bir barmışçasına geçiyor. 10 saniyelik bir bölüm kurguladım sadece ve nasıl bir şeye benziyor merak edenlere diyerek koyuyorum buraya. Mekanımız aslında bizim mutfağımız. Mutfağın normal hali de şöyle :) Işığın ve kameranın mucizesi işte...

Hiç yorum yok: