Pazartesi, Nisan 13, 2009

Metropolis

Türk rock camiasının bence en sıkı albümleri arasına girmiş olması gerekmiş albümlerinden biriydi "Makine". Ama olmamış, yine yazık olmuştu bir grup yetenekli müzisyene. Hikayelerini bilmem, aradım da bulamadım o yüzden neden dağıldılar konusuna girmeyelim ama, geri döneceklerini yakın arkadaşlarından bir süredir duymuştum. Gel gör ki, aradan aylar geçmesine rağmen hala bir sesleri çıkmamıştı.

Bugün bir de baktım, yeni şarkılar var myspace'te, hatta epeydir orada muhtemelen ki 1000 küsur kere de dinlenmiş. Vah vah dedim. Bu çağda, hala istediğim bilgiye adam gibi ulaşamıyorum...

Neyse, esas demek istediğim, "Gel Gör Beni"lerinin "Makine"lerinin hastası olduğum Metropolis, yeni solistleriyle, yeni 2 şarkı yayınlamış myspace sayfalarında bir süre önce. Siz de ıskaladıysanız beni, buyrun daha fazla gecikmeyin...

http://www.myspace.com/metropolismetropolis

2 yorum:

Muzaffer dedi ki...

Vokalistleri degismisti en son. Baska bir grupla beraber album cikaracakti. En son Mojo'da gormustum kendisini.

Bu adamlari taa Ankara'da Limon'da hatirliyorum. Baya muhtesem coverlar yapiyorlardi. Hatta bir gece gaza gelip son sarki Killing In The Name of calip, vokalistin stage dive yaptigini hatirlarim.

Tey, tey, tey..

Cigdem dedi ki...

şu myspaceten grupları takip etmece ve keşfetmece olayına bi ısınamadım yauu