Perşembe, Ağustos 09, 2007

5. Gün

Sabah planı, yarım saatlik kaymayla gerçekleştiği için çok mutluydum bugün genel hatlarıyla. Belediye 153'ü de öyle bir neşeyle aradım. Sinirlerimiz bozuluyor, foşur foşur sulamayın şu parkları bize getirin dedim, adamcağız da yazık, onlar pis su filan diye anlattı bir sürü. İyi siz bilirsiniz, hadi kolay gelsin filan diye de kapattık sonra, yanımda olsa sarılıp öperdim heralde...

Küvet tamamen boş, sarı sularımız da bitmiş. Neyseki bugün ızdırap çekmektense eve geç gelme yöntemine başvurdum. Yemek zaten yok...

Gökçek TGRT haberde, sunucular da ne meymenetsiz tipliymiş, Gökçek parlıyor resmen! haha

Su kesintisinin belediyeyle alakası olmadığını açıklayacağım reklamlardan sonra diye reklam yapıyordu ama can sıkıntısından kapattım dayanamadım. Zaman kaybı...

Gerçi 10 dakika izledim ama, o arada da 5 defa "Allah" 3 defa "Cenab-ı Allah" 2 defa da "Yarab" kelimelerini kullandı. Aaa esas bomba, bir de "Allah su vermezse biz n'apalım diyince, gülüyorlar bana" dedi. Güldüm ben de bir kez daha...

Yazdıklarıma ve yazmak istediklerime bakıyorum da, anlaşılan bugün bir vatandaş olarak üstüme düşen görevi yerine getirmişim. Tıpkı, büyük birader'i sevdiğini kabullenmek gibi. Bugün mutluydum resmen. Susuz "5 (beş)" günü tamamlamıştım evde ama mutluydum işte. Yayında da söyledim hatta, meğer uyguluyormuşum, "Alışmışım" bu haline de şehrimin, nefret ettiğim boktan Ankara'mın... Hem Gökçek ne yapsın canım, bir sürü alt geçit yapıverdi, bu kargaşa niye ki, ameliyat yapılamamışsa onun suçu mu, Allah yaşatacağı varsa yaşatır ameliyat olsun olmasın... Adamcağızın da boşuna günahını aldık, bak anlatıyor, meğer susuzlukla mücadele için hayvan gibi çalışmış...

Sen büyüksün, cezasını sen ver artık, biz yüzünün kızarmasını, özür dilemesini bile sağlatamadık...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

istanbuldan biri olarak neler cektiginizi o kadar guzel anlatmıssın ki, resmen ben de durumu yasadım:) bu arada londra da yagmurdan kırılıyormus biliyorsun, arkadasımın terasında cicekleri çürümüs fazla sudan.. gokcek bi de onların allahına dua etsin bence..