Çarşamba, Mart 18, 2009

itunes'a alternatif program

Oh çok şükürler olsun! :) Biraz uzun sürdü tarihin en salak programının yerine kullanabileceğim başka bir şey bulmak ama sonunda oldu. Birkaç haftadır, buraya yazmadan önce test etme amaçlı kullanıyordum. Şu ana kadar hiçbir sıkıntısını görmedim ve artık rahatlıkla tavsiye edebilirim.

floola

İndirmek ve ayrıntıları okuyup kendiniz karar vermek için buyrun.

Ipod'unuza şarkı atıp, Ipod'dan hard-disk'e şarkı kaydedebilen ne azı ne fazlası olan eli yüzü düzgün zahmetsiz bir program. Podcast, fotoğraf, last.fm güncelleme, album kapakları vs. vs. gibi ipod'a ait nerdeyse bütün özellikleri de destekliyor (Ben çoğunu kullanmasam da).

Tabii ki asla kullanamadığımız alış-veriş özelliği yok ve bilin bakalım başka ne yok! "Determining Gapless Playback Information!" olalalala Ayrıca, itunes helper, ipod zakzuk, idevice central cak cuk vb. apple'a ait ama hiçbir işe yaramayan, arka planda çalışarak bilgisayarın hafızasından yiyen programlar da.

Bir hata aldığımız ve neyseki -en azından benimki- şimdilik sorunsuz çalışan (ve beni de şaşırtan) ipod'umu artık özgürce kullanabiliyorum! :))) Yüzümü kara çıkarmaz inşallah program, bakalım testlere devam...

4 yorum:

Cigdem dedi ki...

kızdırcan muzoyuu :)))

Sena dedi ki...

kullanmaya çalıştım fakat hata aldım ne yazıkki..print screen yapıp koydum belki yardımcı olursunuz..

http://i357.photobucket.com/albums/oo13/Alathrien/adsz.jpg

Can dedi ki...

Valla ben de burdaki iki yorumdan en az biri Muzo'nundur diye baktım. Cevap hakkı doğmuş. iTunes'un Ne kadar eşsiz ve harika bir program olduğu açıklamasını bekliyoroum.

vefizoo dedi ki...

Merhaba Sena,

Ben de programin naif bir kullanıcısıyım aslında ve sorunun çözümünü bilemiyorum ne yazıkki. Ancak, diğer ipod'u da aynı bilgisayara taktıysanız, muhtemelen sisteminizle programın uyuşmadığı bir durum vardır. Vista'dan kaynaklanıyor olabilir mesela.

Ya da, benim bilgisayarımda itunes yok mesela. Belki iki program aynı anda çalışmıyor olabilir. itunes, arka planda bir sürü ek işlem çalıştırdığı için, diğer programların çalışmalarını da etkiliyor olabilir. Belki itunes'u ve floola'yı uninstall edip, sonra floola'yı tekrar kurmak çözüm olabilir.

Ancak dediğim gibi, ayrıntılı bir bilgim yok ne yazıkki. Umarım çözülür sorunun...