Cuma, Ekim 10, 2008

Pisek'teki ekip...

Burada cok bahsetmedim gerci ama, guzel bir grup olduk Pisek'te. Ozellikle dordumuz ortaklasa iyi bir seyler yapabilirmisiz gibi geliyor sanki bakalim. Epey sansliyim denebilir, cunku gecen sene sadece 3 kisilermis ve anlattiklarina gore de epey zorlu gunler gecirmisler, cekimler vs. derken.

Aaa, bu arada bugun Hint restoranina gittik veee yogurt yedim!!! :D Hint pilavli tavuk parcalari yedim ben, yanina sos diye getirdikleri seylerden biri bariz yogurttu. Belki vardir diye bir sordum ki varmis. 2 kasik yogurda 20para verdim o ayri, ama degdi :) Su ana kadar, yiyecek olarak ulkemden ozledigim ilk sey yogurt oldu bu arada. Sonra tabii hemen cacik geldi aklima :/ muu

Birkac fotograf ekleyeyim, birazdan eski koprunun oralarda havai fisek gosterisi var, ona katilicaz :)

Once Eirik'in foto hikayesinden ben. Bir uyusturucu bagimlisi rolunde duvarlara surunurken...

Ayni seanstan, Coleman'la rock grubu kurmaya calisirken :)

Okula merhaba toreni oncesinde. Solumda Coleman, sagimda Riccardo.

Pisek meydaninda, George, Eirik, Coleman, Riccardo.

ve malum bilet!! vuuuu :D

Hiç yorum yok: