Çarşamba, Ekim 22, 2008

Morrissey dinleme durumu

Morrissey ya da Smiths dinleyince icimi sahane bir huzunle karisik, garip bir huzur kapliyor. Please let me get what I want this time dedigi zaman aklima direk Manchester dvd'sindeki bir sahne geliyor mesela. Tam cumleyi ya da durumu hatirlamiyorum ama, insanlarin sevgisi karsisinda mahcup oluyor resmen, layik degilim ben buna dercesine bakiyor ve beni neden bu kadar cok seviyorsunuz anlamiyorum ama tesekkur ederim gibicesine bir sey soyluyor...

Muzisyen dedigin boyle olmali degil mi? Tamamen parcalanmis, benden farkli olmali :D Hazretleriyle gec tanismama da uzulmuyor degilim o ayri, Nejat abimin sozunu dinlemem gerekirmis zamaninda :)

2 yorum:

Muzaffer dedi ki...

Britlere bok atarken dusunecektin. Pis adam. Bosuna demiyorum muzik Ingiltere'den cikar diye. Dinleyen yok. :) Ahh, dinleyeyim biraz The Smiths.

r dedi ki...

vefizoo, duyduk duymadık deme, memleketinde blogger ve türevleri de kapatıldı.. hayırlı uğurlu olsun..