Pazar, Eylül 28, 2008

Pisek'te sosis...

Cek Cumhuriyeti Pisek'ten merhaba...


Odam boyle bir sey. Her sey cok guzel. Heryer yemyesil. Sair olunacak bir yer burasi. Prag'i gordukten sonra her sey yalan kaliyor tabii ama, parklari, nehiri, sakinligi vs. sahane.

Tek problem marketleri. Gecen gun markete gittim. Favori yemegim sosis yapmak istemistim ama, duzgun sosis bulamadim. Hepsi garip garip renkli, uyduruk gorunusluydu. Sonunda bizim sosislere en cok benzeyen ve miktari en az olani aldim. Bugun pisirmeyi denedim ve rezalet cikti. Galiba sucuk gibi bir seydi, hepsi cope...

Nerde Maret'in sosisleri, Polonez'in salamlari... peeh

2 yorum:

Muzaffer dedi ki...

Tam bir 'Avrupa' odasi olmus gercekten. Pencerenden de bir fotograf cek de manzarani gorelim.

vefizoo dedi ki...

Disarisi hiic ilgi cekici degil abicim ne yazikki :D Komunist duzende, yan yana birbirine benzeyen evler...