Pazartesi, Eylül 29, 2008

Grey's Anatomy sezon 5

Yeni izleyebildim ilk bolumu ve meeh dedim. 2 saate hic gerek yokmus degil mi? O Sarabeth karakterleri muhtemelen Amerika'nin kanayan yarasi. Hicbir seyi olmayan, cok zengin yasayan, zavalli kadin hali. Ama, o kadar sikiciydi ki, dizinin o bolumlerinde e-mail'lerimi kontrol ettim.

Gulumsedim zaman zaman ama yavas yavas Grey's Anatomy'nin vaktinin dolduguna inanmaya basladim.

Belki de bu son sezon olmali? Belki de gecen sezon bitmeliydi?

Umarim toparlarlar, yoksa duzenli izlemekten keyif aldigim seylerden biri daha gitmis olacak...

2 yorum:

Cigdem dedi ki...

kessinlikle katiliyorum. resmen sikidim ben de ve pencereyi kucultup kenara alarak arkada baska seylere bakktim ara ara :( yazik olmasa keske guzelim diziyee.. bu arada faceboka uye olmadan foto bakabilmeceye de cok sevindim :)

Adsız dedi ki...

ben alt yazı bulamadım yardımcı olur musunuz?