Salı, Haziran 23, 2009

Ah şu Çekler...

Çek Cumhuriyeti'nde, okulda tanıştığım danışmanlarımdan biri, 30. doğum gününü kutladı geçenlerde. Bir tebrik mesajı göndermiştim, aldığım cevap neden orada yaşamak istediğimi bir kez daha hatırlattı bana :)

Arkadaşımın 6-7 aylık kızı, 8-9 aylık bir oğlanla tanışmış (Yeni erkek arkadaşı diye dalga geçiyordu). Parti boyunca birlikte oynamışlar ve en çok oynadıkları oyuncaklar da boş bira ve şarap şişeleriymiş...

Sadece boş şişelerden öte, ne bileyim yaklaşım, tavır, vs. vs. Sevdim bir kere Çekleri :)

1 yorum:

Can dedi ki...

Ben de önceki gün St. Louis'de (Amerikan Budweiser'ın memleketi. Gariplerim çakma Çek birası olduğunu bilmeyip great American beer diye de şişiniyorlar.) otelde sizin Budweiser daha güzel dedim de, "Yeahi Budvar!" dedi. Devamına ingilizcesi yetmedi bi tanesinin.