Pazar, Haziran 22, 2008

Öğrenemeyişimin meyveleri :D

Fotografik değeri olmayan öğrenme fotoğrafları çekmeye devam ediyorum, ama öğrenmek için de hiçbir şey yapmıyorum :) İnsan bir internette açar, araştırır di mi, hangi f değerinde alan derinliği ne kadar, elindeki kamera en hızlı ne kadar çekebiliyor vs. vs.

Neysem... Bu sefer farklı mekanlara açıldım hiç olmazsa. Aşağıdaki 2 fotoğrafta, batan bir güneş de söz konusuydu ama hiç olaya karışmamış kendisi, benim suçum değil :p Bu arada tabii ki hala yanlış çerçeveliyorum filan da, neyseki modelim güzel çıkıyor da fotoğraf dayanılır oluyor ;)




Bu ve bir tane daha var, o fotoğrafla birlikte Anılcığımı da mankenlerim arasına sokmaya karar verdim. Foto-filmimde onu oynatıcam sanırım :))


Burası Çankırı canım, yıkılmaya yüz tutmuş evlere karşı karşı konulmaz bir ilgi-sevgim var...


Bu da bu 36'lık filmin en güzel fotoğrafı sanırım. Meltemcim iyi buldu şeker şeyinin kapağını :D


Bu arada sonunda kameramın objektifini korumak için eniştemin başka objektiflerinden bir kapak çaldım. Birkaç renk düzeltici fitre buldum. Bir yeşil, bir de soft-spot filtre de çıktı ortaya. Daha normalini kullanamazken, filtreye ne zaman sıra gelecek bilmiyorum ama bakalım. Bu arada, bir de hazırda bekleyen Minolta objektifler için de bir X-700 kamera alasım var ama bakalım...

Şu anda, 400'lük siyah-beyaz bir film taktım yashica'ma. Akşam MFÖ fotoğrafları çekmeye çalışıcam, bakalım. Yeni fiyaskolara hazırım ben şahsen...

Hiç yorum yok: