Perşembe, Mayıs 29, 2008

..

Mobil blog'a nasıl başlayacağımı öğrenmek istiyorum.

Ya da blogu görüntülemek istiyorum, yeni pencerede!

Bazen kaydedilmesin istiyorum ve çoğunlukla da yazıyı yayınlamasın, taslak halinde kalsın hep. Paso kaydetsin taslak halinde. Taslak taslak üstüne olsun, ama yayınlamasın...

Şimdi kaydediyorum!

Şeridi ortalayan hıyarlar vardır ya, "hangisinden gideceksen seç ulan" diye bağırdığımız, belki de o kadar kolay değildir yapacakları seçim, kızmayın!

"Salak herif ne istediğini bilmiyor" denir ya, işte o benim...

ve daha birçok şeyim.

Radyodaki şarkıların üzerine, eline gitarını alıp solo atmaya çalışan gerizekalıyım.

Kafası dumanlı, barların hoparlörlerini seven, atletli hıyarım, filmi kopmuş sarhoşum... O film geri geldiğinde, hayal kırıklığına uğrayanım...

yamuk yumuk hamurdan adamlar gibi, yönetmen şeklini değiştirmedikçe, olduğu yerden hareket edemeyenim.

itiraf ediyorum, cannes'a gidebileceğine inanan ve başvuramayan malım.

hayatında hiçbir şeyi bırakamamış "sıradan"ım, kutlu olsun zaferi...

Hiç yorum yok: