Cumartesi, Mart 15, 2008

Classic ROCK!

Hueeeeee!!!!

Sonunda son yılların en anlamlı dergi aboneliğini gerçekleştirmiş bulunuyoruz Piko'nun baskıları sağolsun :) Yaaaw, bir gece salata'ya gidince daha fazlasını harcıyor insan nolacak diyerek, Classic Rock'a abone olduk. İnsanı daha mutlu eden bir dergiye az rastlanır. Şartları sıralayalım:

1- Classic Rock, süper gruplarla tanıştırır, eskileri gün yüzüne çıkarır.
2- Classic Rock, insana kendini gerçek bir Rock'n Roll camiası içinde hissettirir.
3- Classic Rock'a abone olmak çok hesaplıdır, yoksa tek tek almaya kalksan tanesi 25 milyondur.
4- Classic Rock, NME'den daha fazla sattığına göre, bu müzik türü asla ölmeyecektir. Demekki deri pantolonlar, yüz makyajları, iğrenç kahküller tarihten silinmeyecektir (en azından şimdilik).

O zamaaan, hemen Classic Rock'ın hafta sonu tavsiyesini burada yenileyelim. Tanışın efendim, Eyelash!.

:D Yazının en altındaki link'ten single'ın videosunu bilgisayarınıza indirebilirsiniz...

2 yorum:

Can dedi ki...

Yau kardeşim ben Classic Rock'ımı 10 dolara bayimden alıyorum da ayın 10'u civarı Nisan sayısı anca gelirken bu adama Nisan başında Mayıs sayısı geliyor.

İtiraz ediyorum.

Ama ben de burda Slam'e abone oldum Nisan başında adamlar Haziran sayısını yolladılar. Naber?

vefizoo dedi ki...

nohahaha cok sacmaymis olm!! Nisan'da Haziran sayisi mi??? :D