Çarşamba, Şubat 27, 2008

Eskişehir yolu...

Günlerden sonra ilk defa dün arabayla Eskişehir yollarındaydım, epey bir şeyler kaçırıyormuşum üzüldüm resmen. Bir de tabii fotoğraf çeken bir aletin yanımda olmayışına ayrıca yandım...

Temelli'ye bir şeyler oluyor herhalde, belediyesini mi kapatacaklar, Polatlı'ya mı bağlayacaklar bilinmez. Ankara'dan giderken bir üst geçide "Temelli Temelli kalmalıdır" yazmışlar, alla alla demiştim, dönerkense, "Temelli'nin hastasıyız, kapanırsa yastayız" pankartı olayı bitirdi. Bir duvar yazısı filan değil, baya böyle kocaman bir beze, pankart yaptırmışlar bu yazılarla! Bakalım bu kampanya etkili olacak mı...

Sonra yolda tıpkı Amerikan Güzeli'ndeki gibi, havada asılı bir torba gördüm. Resmen, yerden 2 metre yüksekte, kenarda, salınıyordu torba. Hayatın anlamını çıkarır mıyım acaba diye bir süre baktım ama, yoldan çıkıyordum çok etkilenemedim.

ve son olaraksa, yanımdan önde koruma arkadan kocaman arabasıyla Yılmaz Büyükerşen geçti! 26 001 heralde odur yani :)

---------------

Daha önce bahsetmedim galiba ama, bir infomania fanatiğiyim bir süredir. O da ne ki diyenlerin izlemesi gerekli. 3 dakikada bütün derdini nasıl güzel anlatıyor helal olsun. Kurgu dehası :) İyi çalışıyor çocukların kafası, acaba kaç kişi uğraşıyorlar... Son bomba aşağıda:


4 yorum:

suninherhead dedi ki...

haha harikaymış bu infomania! meraba vefik bi de!

Muzaffer dedi ki...

diggnation'ı da tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

Ι have rеаd so many posts геgarding thе blοgger lovеrs
however this ρost is actually a faѕtiԁious piece of writing, keep it up.


Cheсk οut my blog pоst :: seopressor version5

Adsız dedi ki...

Τhankѕ fоr аnothеr informativе wеbsitе.

Тhe plасe else may ϳust I am gettіng that type of infοгmаtion
written in such an iԁeal method? I have
a pгojеct thаt I аm simρly
now opеratіng on, аnԁ I have been at
the glanсe out for such information.

Hеre іs my web sіte; Get SEOPressor V5