Cuma, Haziran 29, 2007

Evde, fotoğraflar, dil acısı ve dahası...

"Duvet" eşliğinde fotoğrafları karıştırıyorum... Birden esmedi hayır, her şey tesadüf eseri. Birincisi, fotoğraf karıştırmak için çok çok önemli bir sebebim ve amacım var, ama buraya yazamam. İkincisi ise "BoA" gerçeği. Fotoğraf cdlerimin arasından Muzocan'ın bana çektiği bir cd de çıktı. Parti fotoğrafları, ve birkaç albüm diye... İşte, BoA'dan ordan geldi... İkisi birleşti, beni mahvetti...

Anılar anılar içinde bu işlemi neden geciktirdiğimi birkez daha kabul ettirmiş oldum kendime. Neyse, bakın ne buldum. Dedeman'da arka arkaya 3 kere strike yapıp, beleşe bira kazandığım gün! İnanması zor ama gerçek!

"Vefik Karaege, her şeyde olduğu gibi, Bowling'de de bir yetenek manyağı" nohahahah :D

1 yorum:

Muzaffer dedi ki...

CD'yi cektigimi hic hatirlamiyorum, ama iyi ki cekmisim. Nasil bir durumla karsilastigini tahmin edebiliyorum.. :)