Perşembe, Mayıs 10, 2007

Dinginliğin altında yatan hırçınlık...

Eskişehir'de, evinde tek başına oturmuş, E.S.T. dinleyip bira içen bir Vefik...

"Tek başına içki içmeye de başladın mııı alkoliksin demektir olm!" demişti bir arkadaşım. "Yalnızsın" deseymiş daha doğruymuş, kendimi alkolikten çok yalnız hissediyorum ben...

Yalnız denince, lütfen sevgili dostlar, pek cici İpekçik, ailecim yanlış anlamayın... Bu şehir yalnız, ülke ve bu dünya yalnız... İnsanın kendiyle yalnız kalışıdır sanırım sorun, alkol bu yüzden gerekli o ana...

Anlamsız bir derin olma çabasına girecek bir gelişimden korktum ve duruyorum hemen burda (alkolün getirilerinden biri galiba bu :D). E.S.T. demiştim. Bir caz tutkunu olmadığım kesin, E.S.T. ile tanışalı 2 yıl daha yeni oluyor galiba, ama işte hastalarıyım... O kadar dingin şarkılarında, o kadar alttan hissedilen bir öfke var ki, bizi anlatıyor. Biz çaresiz hisseden ve bu yüzden ellerini kollarını kendileri bağlayanları...

Sağlığınıza içiyorum!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Tekbaşınalıkla yalnızlık ayrı şeylerdir, karıştırmayalım...

Muzaffer dedi ki...

Çok doğru. Bkz. Alone ile Lonely arasındaki fark. :)

vefizoo dedi ki...

ben karıştırmadım, ikisi birdenim :D