Çarşamba, Nisan 25, 2007

İşte cici evim...

Epeydir evimden birkaç fotoğraf koyayım istiyordum, sonunda fırsatım oldu. Hiçbir şeye vaktim yetmiyor diyenlere bir tavsiye alkolü bırakın ya da haftada tek güne azaltın ;)

Neyse, küçük ve didaktik bir söylemden sonra, buyrun size evimin üzerinde bulunduğu sokak



İlk başta biraz korkutucu ama boğaz manzaram apayrı :)



Yaaa köyde oturuyorum dediğimde inanmayanların şüphesi kalmamıştır heralde. Burası Şirintepe. Anadolu Üniversitesi'nin Eczacılık kapısından çıktıktan sonra, şehre değil de diğer tarafa doğru döndüğünüzde biraz da aşağı doğru yürüdüğünüzde burayla karşılaşıyorsunuz. Yani okuldan aşağı bir sokak inerseniz 100. Yıl'ın işçi blokları, bir sokak daha aşağı inerseniz bu köy...

Benim ev, bu evlerin arasında baca dumanı yutan daha geçen sene yapılmış 1+1 apartlardan biri. İşte salonumuuuuz :)


İşte miniminnacık mutfağımız (Bu evlerde baya böyle çocuklu ailelerin oturduğunu düşünürsek, Eskişehir'in maddi durumunu da tekrar anlamış oluyoruz. Gerçi bu evlerin kirası şehirle karşılaştırıldığında hiiiç de ucuz değil. İlk günlerinde satın alınmış olabilir gerçi bilemiyorum.)


ve odamız, evimizin en önemli yeri :D Çift katlı yer yatağımız ve Tuçe'nin minderleriyle birleştirilerek oluşturulmuş oturma grubummm :))


Nerde olursa olsun, içi nasıl olursa olsun ev gibisi yok malum. Birey olmanın en büyük getirisi ve belki de götürüsü işte... Vefik'in ev hevesinde ulaşılan son nokta... Maaşının yarısına mal olan Eskişehir serüveni işte bu evde geçiyor :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

vefikçiğiiim maşallah evin de pek küselmiş. ama insan bi arkadaşlarını da davet eder, etsen gelmezmiydik aşkolsun..:P
artık şu iki aylık süreçte,bi gelelim, görelim o pofuduk görünen minderlerin tepesinde içelim açılalım..yalnız yaşama isteğimizi azdırıyosun die sana saygılarımızı sunalım..
hamiş1: ayna ayna sole bana benden daha vefik varmı bu dünyada,
hamiş2: tenis resmi süper abicim,zuhahaha :))

Muzaffer dedi ki...

Valla guzel bir ev. Ilginc bir yerde. Party speaker olayina da girmissin. O zaman en yakin zamanda geliyorum yine Eskisehir'e.

Bu arada butun Eskisehir'in maddi durumuna bok atmissin. Tesekkur ediyoruz. :) Es-Es tayfasina haber verdim. Estetik ameliyat gecirip yuzunu degistirsen iyi olur. Barindirmazlar seni orada..

vefizoo dedi ki...

Oh myyy!!! :D Erkek(im) özür dilerim :p

Gel gel, ve gelin gelin, herkese :)

Adsız dedi ki...

Adres neydi?